قطب تولید پسته شور در ایران

پسته یکی از محصولات  مهم صادراتی در کشور است. پسته شور به علت فرآیندی که بر روی آن انجام می شود ارزش افزوده زیادی دارد. قیمت پسته صادراتی شهربابک به پارامترهای زیادی وابسته است . تولید عمده پسته شور صادراتی شهرهای بابک  که یکی از شهرهای مهم در حوزه صادرات پسته به کشورهای اطراف می باشد. برای اطلاعات بیشتر از این محصول می توانید با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قطب تولید پسته شور در ایران

محل عرضه و توزیع پسته شور

محل عرضه و توزیع پسته شور پسته معمولا پس از عملیات فرآوری به صورت خشکدرآمده و مورد استفاده قرار می گیرد.مصرف پسته تازه در فصل برداشت صورت می گیرد. پسته در اواخر مرداد به عمل می آید اگر هوا گرم باشد آن را در سردخانه نگهداری می کنند. امکان نگهداری به دو روش با پوست و بدون پوست در فریزر وجود دارد. برای بررسی مدت ماندگاری پسته شور برای مدت زمان طولانی و برای جلوگیری از کهنگی آن از ظروف در بسته استفاده کنید تا طعم تازگی آن طولانی تر شود.

پسته یک محصول خوشمزه و یکی از تنقلات لوکس در مهمانی ها بخصوص ایام عید می باشد. این محصول به صورت خشک و تفت داده مصرف می گردد و از آنجایکه به صورت ارگانیک پرورش می یابد مصرف ان از اهمیت  بالایی در جهان برخوردار است..شرکت پخش کننده عمده پسته صادراتی شهر بابک که به صورت کلی پخش پسته در تمامی بازارهای نقاط کشور با نرخ مناسب را برعهده دارد.

این نمایندگی پسته ها را  با کیفیت بالا و بی نظیر در بسته بندی های مناسب قرار می دهد که مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. بیشترین صادرکنندگان پسته شرکت های معتبر در زمینه فروش و صادرات پسته هستند علاوه بر تامین نیاز در داخل کشور بازار خارجی را نیز تحت پوشش قرار داده اند و توانسته اند به تمامی قاره های جهان  صادر نمایند. پسته های موجود در شهر بابک به پسته های بادامی و فندقی تقسیم می شوند جهت اطلاع از آخرین قیمتهای پسته می توانید از داخل همین وبسایت اقدام کنید.

این نمایندگی هر ساله مقادیر قابل توجهی انواع پسته به بازار پسته شور ارسال می کند.دلیل ثبت سفارش از طریق این سایت بدلیل اقتصادی بودن و مقرون به صرفه بودن هست کافیست سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس برقرار کنند. ارائه پسته شور توسط شرکت ما انجام می شود.

هر چه پسته به روش مناسب تری  آبیاری شده باشد اندازه آن بزرگتر و برای صادرات مناسب تر می باشد. قیمت پسته صادراتی متغیر می باشد و بستگی به ویژگی های پسته دارد . کشورهایی مانند امارات،سوئیس، ترکیه که از خریداران عمده پسته به صورت فله هستند زیرا جمعیت زیادی از آنها هموطنان ما هستند که از خریداران واقعی پسته به شمار می آیند که بیشتر خریدار پسته تفت نمکی خندان و پسته شور هستند که در تمام نقاط جهان شناخته شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما