قیمت انواع پسته ریز

قیمت انواع پسته ریز به پارامتر های مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت این محصول، محل کشت و برداشت، نوع بسته بندی، روش خرید و فروش، برند و شرکت تولید کننده، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. لازم به ذکر است قیمت پسته ریز در خریدهای عمده و مستقیم به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت انواع پسته ریز

علت ریز بودن پسته

علت ریز بودن پسته علت ریز بودن پسته به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی نظیر تغییرات دمایی و سرما، نوع تغذیه و کود نامناسب، آفات مختلف، خاک نامناسب و …. بر ریز بودن پسته مؤثر است. برای کاشت پسته باید به نوع خاک همچنین نور و آبیاری و دما توجه زیادی شود. تمامی امکانات و شرایط لازم باید برای رشد بهتر پسته فراهم شود تا پسته بتواند به خوبی رشد کند. نوع کود استفاده شده همچنین آبیاری به موقع و هرس کردن درخت پسته در تولید پسته درشت و باکیفیت بسیار مؤثر است و امروزه اغلب باغداران به این موارد توجه زیادی می کنند تا بتوانند بهترین و مرغوب ترین پسته را تولید و ارائه نمایند.

پسته های ریز قیمت کمتری نسبت به نمونه درشت دارند و از لحاظ ارزش غذایی و خاصیت تفاوتی با پسته های درشت تر ندارند و فقط از لحاظ شکل ظاهری باهم متفاوت می باشند. از این پسته ها برای تهیه انواع پودر پسته نیز استفاده می شود که در قنادی ها کاربرد زیادی دارد.

مرکز خرید پسته ریز

مرکز خرید پسته ریز این روزها امکان خرید پسته ریز به روش های مختلف برای مشتری فراهم می باشد و یکی از آسان ترین راه ها خرید به صورت اینترنتی است که با توجه به دسترسی قشر وسیعی از افراد به اینترنت و فضای مجازی اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند. از مزیت های خرید آنلاین از این مرکز می توان به تسریع و سهولت در امر خرید، ارسال محصول به نشانی مورد نظر مشتری، پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در ایاب و ذهاب، صرفه جویی در وقت، امکان مشاوره قبل از خرید کردن، امکان خرید عمده با مناسب ترین قیمت، خدمات دهی و پاسخگویی مناسب و …. اشاره کرد.

پسته یکی از پرمصرف‌ ترین انواع خشکبار می باشد و در استان های مختلف کشور از جمله کرمان، سمنان و قزوین و …. کشت و پرورش داده می شود. این محصول دارای گونه ها و ارقام مختلفی است که هر کدام از لحاظ کیفیت و قیمت همچنین ویژگی های ظاهری با هم متفاوت می باشند. پسته پس از برداشت از باغ باید برای فرآوری و بسته‌بندی راهی کارخانه تولید کننده شود و پس از آماده شدن و بسته بندی راهی بازار فروش می گردد.

1

  1. سلام روزتون بخیر مطالب سایت بسیار جامع و کامل بود ممنون از اطلاعات مفیدی که در اختیار گذاشتین فقط اینکه من سایت رو خیلی گشتم اما قیمت هارو جایی ندیدم ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما