مرکز تولید پسته شور مرغوب

شور کردن و بو دادن پسته یکی از فرایند های تولید پسته خام و ساده به پسته ای طعم دار است که از قضا پسته شور و یا نمکی از محبوب ترین طعم پسته ها در بین مغز های آجیل و غیره می باشد و امروزه کمتر کسی از روش های سنتی برای شور کردن پسته استفاده می کند و با استفاده از دستگاه های فوق پیشرفته صنعتی این کار را انجام می دهند و مرکز تولید پسته مرغوب در استان هایی از کشور وجود دارند که با تولید پسته ممتاز و طعم دار کردن آن را به فروش می رسانند.

مرکز تولید پسته شور مرغوب

پسته شور چه مزایایی دارد؟

پسته شور چه مزایایی دارد؟ پسته ها در طعم های متنوع تولید می شوند مثل شور و برشته و غیره و همانطور که گفته شد طعم شور پسته از همه ی طعم ها خوشمزه تر می باشد و از زمان های گذشته طعمی بوده است که هم کودکان و هم بزرگسالان آن را دوست دارند و در بازار نیز به فراوانی وجود دارد که دارای کیفیت های متفاوتی می باشد.

شور کردن پسته به صورت سنتی و بدون استفاده از دستگاه های صنعتی، با روش های گوناگون صورت می گیرد که اگر فرایند شور کردن پسته به صورت غیر اصولی انجام گیرد به مواد مغذی و مفید درون پسته آسیب می رساند و رنگ و مزه محصول را دچار تغییراتی می کند که با محصول اولیه تفاوت خواهد داشت بنابراین شور کردن پسته با استفاده از دستگاه های صنعتی بهترین و سلامت ترین شیوه ممکن می باشد.

پسته شور علاوه بر ایجاد مزه و ظاهری لوکس برای آجیل، دارای مزایایی نیز می باشد مثل موثر بودن در کم خونی بدن و برطرف کردن لاغری فرد و همچنین می توان به خواص آنتی اکسیدانی پسته اشاره کرد که در جلوگیری از سرطان مفید واقع می شوند.

در فرایند شور کردن پسته اگر حرارت به پسته به صورت درست و اصولی تابیده شود مواد معدنی و ویتامین های موجود در پسته باقی می مانند و در اثر حرارت از بین نمی روند و ویتامین هایی مثل کلسیم و دیگر مواد معدنی در بهبود سلامت ارگان های بدن مثل قلب مفید واقع می شوند.

پخش کننده عمده پسته شور مرغوب

پخش کننده عمده پسته شور مرغوب پخش کننده پسته به صورت عمده محصولاتی تازه و با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار می دهد که با بهترین روش ها و دستگاه های ممکن طعم دار شده اند به گونه ای که ارزش غذایی و خواص دارویی آن حفظ می شود و این مراکز پخش کننده محصولات را در بسته بندی هایی با وزن های متنوع در اختیار مشتری قرار می دهند و به دلیل کیفیت بالا و درجه یک بودن محصولات، اغلب خرید ها به صورت عمده می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما