مرکز عرضه پسته اعلا

یکی از آجیل های پر طرفدار بوده و سرشار از انواع ویتامین ها و کلسیم و آهن می باشد و پسته ایرانی به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالایی که دارد زبانزد خاص و عام بوده و مشتریان بسیاری دارد‌، یکی از بزرگترین تولید کنندگان پسته در کشور ما کرمان رفسنجان بوده که سالانه مقادیر زیادی از محصولات خود را صادر می کنند.
مرکز عرضه پسته اعلا و درجه یک محصولات ویژه خود را که تمامی فوق العاده دارند به صورت بسته بندی و فله با قیمتی استثنایی ارائه می دهد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مرکز عرضه پسته اعلا

مزایای پسته در بارداری

مزایای پسته در بارداری پسته دارای خواص بسیاری بوده و به دو صورت خام و نمکی مورد استفاده قرار می گیرد این محصول از ارزش غذایی بالایی برخوردار بوده و مصرف آن برای همه افراد می‌توانند از مزایای بسیاری را به دنبال داشته باشد، از این رو متخصصین توصیه می کنند تا همه افراد به همه در هر گروه سنی روزانه چند عدد از آن را به صورت خام مصرف کرده تا از بسیاری از بیماری ها دور بمانند.

به دلیل این که پسته سرشار از کلسیم. منیزیم، فسفر و آهن بوده مصرف آن در بارداری می تواند بسیار موثر باشد، و به دلیل این که این محصول حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی بوده به رشد سالم جنین کمک کرده و باعث می شود تا جنین وزنی نرمال داشته باشد؛
دیگر این که این نمونه مرغوب سرشار از آهن بوده و کمک می کند در بارداری مشکل کم خونی را تجربه نکرده و یک دوران خوب را تجربه کنید، پسته سرشار از آنتی اکسیدان بوده و کمک می کند تا بدن زنان باردار در مقابل بسیاری از بیماری ها مقاوم بوده و از بروز مشکلاتی چون عفونت در این دوران به طور چشمگیری جلوگیری می کند.

قیمت انواع پسته اعلا

قیمت انواع پسته اعلا قیمت پسته اعلا به اندازه آن و نوع آن بستگی دارد و این محصول در انواع مختلف پسته قوچی، پسته احمد آقایی، پسته اکبری و پسته فندقی میباشد که هر کدام از آنها از کیفیت مختلفی برخوردار بوده و قیمتی متفاوت دارند دیگر اینکه این محصولات در سایز های مختلف و سطح بندی شده و در سطح بازارهای داخلی به فروش می رسند و تا حدودی می توان گفت چه نوع بسته بندی و سایز پسته مورد نظر می تواند در تعیین نرخ آن تاثیر گذار باشد.

پسته درجه یک و تازه درصد خندانی آن بالا بوده به همین دلیل یک محصول عام پسند می باشد و در مقایسه با دیگر محصولات درجه ۲ و درجه ۳ قیمت بالاتری دارد البته لازم به ذکر است تا بدانید که این نمونه عاری از هر گونه پسته سر بسته بوده و طعم تلخ و زننده ای نخواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما