مرکز عرضه پسته رفسنجان صادراتی

فروش پسته صادراتی رفسنجان ۱۰۰ درصد ارگانیک با قیمت هایی بی نظیر توسط مجموعه صبا فروت انجام می شود. برای اطلاع از قیمت ها با ما در تماس باشید.
جهت خرید پسته رفسنجان صادراتی با کیفیت می توان به فروشگاه های معتبر مراجعه نمود و از راهنمایی مشاورین  فروشگاه های فوق هم استفاده کرده و یا از طریق فروشگاه های مجازی معتبر نسبت به خرید اقدام نمود. البته قابل ذکر است در این فروشگاه ها از اطلاعات موجود در سایت هر فروشگاه هم می توان بهره برد
.

مرکز عرضه پسته رفسنجان صادراتی

پروتئین پسته رفسنجان صادراتی

پروتئین زیاد پسته رفسنجان

پسته حاوی مقادیر زيادي پروتئين می باشد. به طوری که مي‌توان آن را در كنار سایر مواد غذایی به عنوان يكي از مهمترین منابع سرشار و غني از پروتئين به حساب آورد. مصرف روزانه پسته به افزایش حافظه کمک می کند.

از توجه به نتایج پژوهش های علمی این نتیجه حاصل می شود که پسته روی واکنش و عکس العمل های شدید مربوط به استرس افراد تأثیر مثبتی دارد.

پسته دارای فواید و خواص زیادی می باشد ولی شاید اطلاع نداشته باشیم که این مغزهای  خوشمزه برای درمان کردن مشکلاتی نظیر دندان درد هم مفید است.

مصرف روزانه پسته سبب کاهش تاثیرات استرس بر فشار خون می گردد. همچنین پسته یکی منبع خوب منیزیم است. 

خواص پسته رفسنجان صادراتی

همانطور که می دانیم منیزیم یک منبع ضد استرس می باشد که می تواند به کنترل کردن فشار خون کمک زیادی کند.

مقدار مورد نیاز این ماده معدنی برای استفاده خانم ها ۳۶۰ میلی گرم و برای استفاده آقایان ۴۲۰ میلی گرم در روز می باشد.

بعضی از تحقیقات نشان می دهد که خوردن مغز پسته می تواند آسیب های نشات گرفته از استرس را کاهش دهد. 

زمان برداشت محصول مغز پسته های کال حدودا اوایل مرداد ماه است. در اصطلاح پسته ها در اولین مرحله تشکیل مغز پسته باید جمع آوری شود .

اگر چه هر چه از مرداد ماه به شهریور ماه نزدیک می شویم مغز پسته ها بزرگتر شده و همچنین سبزینگی آن ها کمتر می گردد و بطوری که از مغزها حالت کال خارج می شوند .

قیمت گذاری این پسته ها بر طبق زود یا دیر جمع آوری آن تعیین می گردد. این نوع از مغز ها اکثرا برای کشور های ثروتمند اروپایی صادر می گردد.

عمده فروشی پسته رفسنجان صادراتی

عمده فروشی پسته رفسنجان صادراتی

در کشور ما شهرهایی که به تولید و پرورش این محصول می پردازند دارای نمایندگی فروش عمده به کل کشور و حتی صادرات به سایر کشورهای دیگر می باشند.

برخی از این نمایندگی ها در شهرهای ایران نظیر دامغان، رفسنجان و …. می باشند. مراکز دیگر مانند فروشگاه مجازی ما هم جزو مراکز عمده فروشی پسته محسوب می شود.

شما می توانید برای اطلاع از به روزترین قیمت های انواع پسته، با مجموعه ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما