مرکز فروش پسته صادراتی

در ایران حدود 50 نوع پسته شناسایی شده است که معروف ترین آنها پسته فندقی، اکبری، احمد آقایی، کله قوچی و بادامی هستند.

پسته در 27 استان  کشور ایران کشت می شود و شهرستان های رفسنجان، سیرجان، شهرستان انار و نی ریز مراکز اصلی تولید پسته در ایران هستند و 80 درصد پسته تولید شده در ایران از این مناطق به دست می آید.

مرکز فروش پسته صادراتی مورد توجه اکثر بازرگانی های داخلی و صادراتی قرار می گیرد تا این کالا را به عنوان بهترین محصول به دیگر کشور ها صادر نمایند.

پسته جزء محصولات صادراتی بخش کشاورزی ایران به شمار می رود که به دلیل ایجاد ارزش افزوده در اقتصاد کشور به عنوان بهترین کالا به دیگر کشور ها صادر می شود.

مرکز فروش پسته صادراتی

مراحل صادرات پسته چگونه است؟

مراحل صادرات پسته چگونه است؟ پسته محصول تولید شده در بخش کشاورزی است که به عنوان بهترین کالا به دیگر کشور ها صادر می‌ شود و مشتریان خاصی در کشور های اروپایی، آمریکایی و آسیایی دارد.

صادرات پسته به کشور های مختلف دارای مراحل متنوع است که در این زمینه می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مراحل صادرات پسته:

  • تامین محصول: قبل از اینکه فعالیت صادرات پسته انجام شود، باید این محصول در حجم های بسیار بالا تامین گردد.
  • بسته بندی پسته: بعد از طی کردن مرحله تامین این محصول، نوبت بسته بندی کردن آن می ‌رسد. در بسته بندی صادراتی پسته ایرانی باید مواردی از جمله نوع پسته و مشخصات تولید کننده، شرکت های تولید کننده و شرکت های صادرکننده مشخص گردد. بالا بودن کیفیت پسته و نوع بسته بندی آن در این بازار اهمیت زیادی به خود اختصاص می‌ دهد.
  • اخذ مدارک استاندارد بودن پسته: پسته صادراتی باید دارای ویژگی های لازم و استاندارد باشد.
  • ارائه به گمرک: ارائه پسته به گمرک باید همراه با مدارکی از جمله اظهارنامه ‌های نوع محصول، وزن محصول، مشخصات محصول و فاکتور محصول انجام پذیرد.
  • اخذ گواهینامه سلامت پسته: پسته های صادراتی باید از نظر سلامتی و کیفیت ویژگی های لازم را داشته باشند.

قیمت انواع پسته صادراتی

قیمت انواع پسته صادراتی قیمت پسته صادراتی بر مبنای کیفیت این محصول و همچنین نوع آن مشخص می گردد. پسته در گروه محصولات تولید شده در مناطق مختلف قرار می گیرد که از نظر نژاد و گونه دارای تفاوت های بسیار زیادی هستند. این تفاوت ‌ها در نهایت تفاوت کیفیتی و تفاوت شکل ظاهری این محصولات را منجر می گردد.

علاوه بر این موارد قیمت پسته صادراتی به شکل عرضه این محصول نیز وابسته می ‌باشد. شرکت های بازرگانی که بتوانند به صورت مستقیم این محصولات را خریداری نمایند. در نهایت می توانند با قیمت مناسب آن را به کشور های مختلف صادر کرده و رضایت مشتریان خود را به دست آورند. با این امر فروش آنها چندین برابر می شود که از نظر اقتصادی اهمیت زیادی دارد.

در خرید مستقیم و اینترنتی واسطه‌ ها و دلالان حذف می‌ شوند و این جزو مهم‌ترین دلایلی است که محصول با ارزانترین قیمت در اختیار متقاضیان صادراتی قرار می گیرد و باعث می شود که تمایل خرید آنها به این محصول چندین برابر شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما