مرکز پخش پسته بادامی اردکانی

مرکز پخش پسته بادامی اردکانی در تهران و شهرستان ها قرار دارد و به صورت های اینترنتی و یا حضوری به مشتریان خدمات ارائه می دهد. این مرز خرید از طرف کارخانه مجوز فعالیت دارد و به نرخ درب کارخانه محصولات خود را به صورت عمده ای و یا جزئی ارائه می دهد. خریداران در هر کجای ایران هستند می توانند سفارش خرید خود را در این سایت ثبت نمایند تا ساید بعد از تایید این محصولات را در سریع ترین زمان برای آن ها ارسال کند.

مرکز پخش پسته بادامی اردکانی

حفظ سلامت پوست با مصرف پسته

حفظ سلامت پوست با مصرف پسته حفظ سلامت پوست با مصرف پسته مورد تایید کارشناسان و متخصصان طب سنتی می باشد. پسته از نمونه هایی است که هم به خاطر طعم و مزه ی فوق العاده و هم به خاطر خواص بی نظیرش مورد توجه است. این محصول به صورت خام و یا به صورت بو داده استفاده می شود. پسته منبع غنی از انواع ویتامین ها و پروتئین ها می باشد و به خاطر داشتن پتاسیم و منیزیم برای بدن مفید است. 

این محصول برای افرادی که دچار کم خونی و فقر آهن می باشند توصیه می شود و همچنین به کسانی که دچار سیستم گوارشی ضعیف می باشند و برای این که روده و معده مقوی داشته باشند خوردن آن تاکید می شود. این محصول طبع گرمی دارد و افراد سرد مزاج مفید است و همچنین کسانی که دچار لغزش بدنی می باشند و یا دچار ضعف اعصاب و روان و افسردگی می باشند. 

خوردن روزی یک مشت پسته برای دانش آموزان و دانشجویان به خصوص موقع امتحانات توصیه می شود چون باعث حفظ حافظه و تقویت آن می شود. 

بازار صادرات پسته بادامی اردکانی

بازار صادرات پسته بادامی اردکانی بازار صادرات پسته بادامی اردکانی پر رونق است. پسته ی ایرانی یکی از محصولاتی است که مشتریان زیادی در سراسر کشور دارد و در کل جهان زبانزد است. این محصول در آب و هوای خشک و خاک شور پرورش پیدا می کند و در کشور ما هم در مناطق مختلفی کاشت و برداشت محصول انجام می پذیرد. پسته بعد از تولید نیمی از آن به داخل ایران و نیمی دیگر به کشورهای دیگر صادر می شود. 

این نمونه شکل بادام است یعنی کشیده می باشد و به خاطر همین به پسته بادامی معروف است. این محصول در شهرستان اردکان تولید می شود و از نظر طعم و مزه نسبت به نمونه های دیگر ارجحیت دارد و این محصول به صورت ارگانیک تولید شده است. برای تولید این محصول از مواد شیمیایی و کودها استفاده نشده است و به خاطر همین اهمیت دارد و مشتریان زیادی را جذب کرده است. صادرات به کشورهای اروپایی و آمریکایی صورت می پذیرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما