پخش کننده پسته کله قوچی ممتاز

 

در برخی از کشورها کشاورزان کار اساسی خود را کاشت انواع پسته  قرار داده اند که نوعی از آن پسته کله قوچی ممتاز نام دارد.این نوع پسته از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد،مصرف آن در داخل کشور و صادرات آن  به کشورهای خارجی بسیاررواج  یافته  است.

به همین خاطر پخش کننده پسته کله قوچی سعی در پخش پسته ارزان به صورت گسترده دارد.

پخش کننده پسته کله قوچی ممتاز

پسته کله قوچی ممتاز چیست؟

پسته کله قوچی ممتاز چیست؟شاید شما هم از آندسته از افرادی هستید، که مصرف پسته  را در رژیم غذایی خود قرار داده اید.آیا در جریان هستید پسته کله قوچی چیست؟ این اطلاعات را  می توانید از فرد فروشنده  بدست آورید،یا اینکه همراه ما باشید تا در مورد آن صحبت کوتاهی با هم انجام دهیم.

  • پسته کله قوچی به شکل گرد می باشد، بسیار تپل و دارای مغز درشتی است.
  • همچنین دهان آن به صورت باز و یا به اصطلاح خندان است، بر روی پوسته و مغز پسته به هیچ عنوان لکی وجود ندارد، مغز بسیار نرم و طعم شیرینی دارد.
  • پسته کله قوچی ممتاز به صورت تازه می باشد و پوسته پسته به راحتی قابل جدا شدن است.
  • در این نوع پسته رنگ پوسته به کرم می خورد و رنگ مغز درون آن نیز به سبز روشن شبیه است.
  • به دلیل آهن بسیار و مواد مغذی مصرف این نوع از پسته برای افرادی که دچار بیماری کم خونی می باشند مفید میباشند.

قیمت پسته کله قوچی ممتاز

قیمت پسته کله قوچی ممتاز در کاشت پسته کله قوچی ممتاز کشاورزان تلاش کرده اند تا با خاک و کود ارگانیک این کار را انجام دهند تا زمینه صادرات آن نیز فراهم شود. در صورتی که از کشاورزان به صورت مستقیم و بدون وجود دلال این پسته را خریداری نمایید در اینصورت  هم شما و هم کشاورز  سود خوبی دریافت خواهید کرد.

به دلیل کیفیت بالای پسته کله قوچی  بسیاری از کشورها خواهان صادرات آن شده اند. پسته ممتاز ارزان در قیمت های گوناگونی عرضه می شود. در قیمت پسته  عوامل بسیاری نظیر کیفیت، درجه و نوع پسته تاثیر گذار است.

درصورت تصمیم به خرید  پسته کله قوچی در کمترین زمان میتوانید با مجموعه صبافروت ارتباط بگیرید و این نوع پسته ویا هر نوع پسته دیگر را خریداری نمایید.مجموعه صبافروت معتبر ترین سایت فروش انواع پسته است.

3

  1. حدود ۱۰ تن از شرکت صبا فروت برای صادرات خرید نمودم .سود خوبی داشت .متشکرم از مدیر شرکت .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما