قیمت عمده پسته اکبری

پسته اکبری هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور شناخته شده و طرفداران زیادی دارد. پسته اکبری عمده در بسته بندی های مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. خرید به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه است. فروشگاه ها و مغازه های مختلف می توانند این محصول را به صورت عمده خریداری کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت عمده پسته اکبری

پسته اکبری چگونه است؟

پسته اکبری چگونه است؟ پسته ایرانی یکی از مرغوب ترین پسته ها در جهان است و در میان انواع پسته، پسته اکبری حرف اول را می زند. در انواع آجیل برای پذیرایی از این نوع پسته استفاده می شود. پسته اکبری ظاهری کشیده و درشت دارد و نسبت به سایر انواع پسته از نظر اندازه بزرگتر است. رنگ پوست آن سفید استخوانی است و مغز آن قرمز روشن و سبز است. درصد پسته های خندان در این نوع پسته بسیار بالاست، مغز این پسته ها پر و بسیار خوشمزه هستند.

از آنجایی که پسته خواص بسیار زیادی برلی بدن انسان دارد و بسیار خوشمزه است به یکی از رایج ترین تنقلات ایرانی تبدیل شده است. بسیاری از خانواده ها برای حفظ سلامتی فرزندانشان و نیز عملکرد ذهنی و هوشی بالای آنها، فرزندان را به خوردن پسته تشویق می کنند. از خواص پسته می توان به موارد زیر اشاره کرد : برای سلامتی قلب و کاهش چربی های رسوب کرده در عروق قلبی بسیار مفید است. برای کنترل وزن، کنترل دیابت، فشار خون و… مفید است و دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی و پروتئینی است.

بسیاری از شهر های ایران پسته را تولید می کنند اما مرکز اصلی تولید پسته در ایران شهر رفسنجان و کرمان است که عالی ترین و با کیفیت ترین پسته ها را دارد.

فروش عمده پسته اکبری

فروش عمده پسته اکبری با توجه به تمایل بالای افراد برای خرید پسته و همچنین کیفیت عالی پسته اکبری، بازار فروش این محصول بسیار پر رونق است. فروش پسته اکبری به صورت جزیی و به صورت عمده از طریق همین سایت انجام می شود. بدیهی است خرید به صورت عمده قیمت پایین تری دارد. و حتی برای خرید جزیی چون از طریق این سایت خرید بدون واسطه و به صورت مستقیم انجام می شود نیز بسیار به صرفه تر است و هزینه های اضافی مربوط به واسطه ها حذف می شود. خرید اینترنتی مزایای زیادی دارد از جمله صرفه جویی در وقت و زمان خریدار، تحویل به موقع، ارتباط مستقیم با فروشنده، حذف هزینه های کاذب و….

نرخ پسته اکبری با توجه به قیمت روز بازار، متفاوت است و به عوامل متعددی بستگی دارد ولی در کل قیمت این محصول به نسبت سایر محصولات مشابه، بسیار مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما