ارائه مستقیم پسته طعم دار

پسته عمده به اشکال مختلفی به صورت مستقیم به فروش می رسد. یکی از شیوه های فروش آن است که در فصل برداشت که عمدتا انتهای مرداد ماه و شهریور است پسته تازه برداشت شده از باغ های پسته به صورت تازه و با پوست به فروش می رسد. این نوع پسته قیمت کمتری در مقایسه با پسته خشک داشته و بسیاری از کارخانجات صنایع غذایی که به نوعی محصولات تولیدی آنها مرتبط با پسته است اقدام به خرید پسته طعم دار این روش می نمایند.

ارائه مستقیم پسته طعم دار

بهترین نوع پسته طعم دار

بهترین نوع پسته طعم دار

پسته یکی از بهترین نوع آجیل محسوب می شود که قدمت بسیار طولانی دارد و از اهمیت اساسی در بین عموم مردم برخوردار است. این ماده ارزشمند علی رغم جثه کوچک خود دارای خواص فراوانی است. پسته غنی از آهن، پتاسیم، روی، مس، سیدیم، انواع ویتامین های A، K، B، C، فیبر، کربوهیدرات، پروتئین و انواع و اقسام ریز مغذی های دیگر است که تنها مصرف چند دانه از آن در طی روز می تواند انرژی مورد نیاز بدن را تامین نماید. برای اینکه بدانید فواید درمانی پسته کدام اند، پیشنهاد می کنیم که در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

پسته دارای کالری بسیار کمی است و مقدار زیادی چربی غیر اشباع دارد، از همین رو مصرف آن برای افرادی که دچار اضافه وزن، دیابت و فشار خون هستند نه تنها مانعی ایجاد نمی کند بلکه سبب تنظیم قند خون، میزان کلسترول و افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن می گردد.

پسته حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که سبب مقابله با انواع رادیکال های آزاد شده و به این صورت مانع از آسیب رسیدن به پوست، ایجاد چین و چروک های پوستی و تیره شدن آن می شود و حس شادابی و جوانی را به فرد باز می گرداند.

مغز پسته بسیار خون ساز است و مصرف آن برای افرادی که دچار فقر آهن و عوارض ناشی از آن مانند ریزش مو هستند بسیار مناسب است و به عنوان یک ماده خون ساز طبیعی عمل می کند.

شرایط خرید پسته طعم دار

شرایط خرید پسته طعم دار

فروش پسته به صورت عمده توسط عمده فروش این محصول در بازار صورت می گیرد که خریدهای در حجم بالا را با قیمت ارزان تر از نرخ مصوب در اختیار مشتریان عمده، فروشگاه ها، مراکز خرید پسته طعم دار گرمی، بازرگانان و آجیل فروشان قرار می دهد و کمترین میزان سود را برای خود در نظر می گیرد. فروش ارزان پسته بیش از آنکه برای فروشنده منفعت اقتصادی داشته باشد، به نفع خریدار است تا بتواند با سرمایه گذاری بیشتر سبب رونق کسب و کار خود شده و منبع درآمد عالی داشته باشد. جهت خرید پسته طعم دار عمده می توانید از طریق شماره های درج شده در زیر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما