بازار عرضه پسته رفسنجان

بازار پسته رفسنجان، به دلیل مرغوبیت، کیفیت و محبوبیت بسیار خوبی که این محصول دارد، از رونق و فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد. تهیه پسته رفسنجان از بازار به صورت عمده و در حجم بسیار زیاد، برای مشتری و خریداران خارجی و داخلی، بسیار مناسب تر و با صرفه تر می باشد و قیمتی که بابت محصول پرداخت می گردد، بسیار کمتر و ارزان تر است. کیفیت، از ملاک های مهم و اصلی است، که باید به آن اهمیت داده شود.

بازار عرضه پسته رفسنجان

معرفی انواع پسته رفسنجان

معرفی انواع پسته رفسنجان پسته رفسنجان، دارای انواع مختلفی است، که هر کدام شکل ظاهری و مشخصات مختص به خود را دارد. از گونه های متنوع این محصول، می توان به پسته فندقی، پسته احمد آقایی، پسته کله قوچی و پسته اکبری اشاره کرد.

1. پسته احمد آقایی، از نظر ظاهری، بادامی شکل است و پوسته آن از رنگ سفید بهره می برد. از لحاظ طعم و مزه، بسیار خوشمزه تر از انواع دیگر پسته ها می باشد و حالتی کشیده دارد. این پسته در فصل خاصی از سال، قابل برداشت است و جز پسته های دیررس محسوب می شود.

2. پسته اکبری، از نظر اقتصادی، دارای ارزش بسیار بالایی است. این پسته، شکلی بادامی دارد و از نظر اندازه، از سایزی درشت بهره می برد. پسته اکبری در آجیل های گران قیمت مورد استفاده قرار می گیرد و گزینه بسیار خوبی برای مجالس و مهمانی ها است و به طور گسترده ای به کشور های دیگر، به خصوص کشور های حاشیه خلیج فارس صادر می گردد.

3. پسته فندقی، در مقایسه با سایر پسته ها، ریز تر و اندازه ای کوچک تر می باشد و از نظر قیمتی، بسیار مقرون به صرفه تر است. مغز بسیار کوچک و خوشمزه این پسته، آن را به پسته ای محبوب و مرغوب تبدیل کرده است.

4. نوع دیگر و آخر پسته، نمونه کله قوچی است، که بسیار درشت تر از انواع پسته های ذکر شده می باشد و از نرخ و ارزش بسیار بالایی برخوردار است. از طرفی، از وزن بیشتری بهره می برد.

توزیع مستقیم پسته رفسنجان

توزیع مستقیم پسته رفسنجان توزیع پسته رفسنجان به طور مستقیم، با توجه به استاندارد های کیفی عالی و در بسته بندی با وزن ها و حجم های متنوع و همچنین، کاملا یک دست و طبیعی و بدون هیچ گونه مواد و رنگ های غیر طبیعی، به روش های مختلفی انجام می پذیرد. یکی از روش های عرضه و توزیع این محصول، روش اینترنتی است.

خریداران و مشتریان با مراجعه مستقیم به آدرس اینترنتی می توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایند. خریداران، علاوه بر اطلاع از قیمت، نسبت به مشخصات و سایر خصوصیات انواع پسته، اطلاعات و آگاهی لازم را کسب می کنند. نوع پسته، سطح کیفی، نحوه خرید به صورت عمده یا خرده، از عوامل تعیین کننده قیمت این محصول است.

2

  1. با اینکه پسته حاوی مقدار زیادی کالری است، اما مصرف آن در مقدارهای معمولی باعث افزایش وزن یا چاقی نمی‌شود.همین موضوع پسته را به یکی از پرطرفدارترین ها تبدیل میکند

  2. سلام و خدا قوت و تشکر ویژه به مجموعه خوب صبا فروت که باعث شد ما بدون دغدغه از بهترین پسته استفاده کنیم و لذت ببریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما