عرضه کننده پسته فندقی زرند

استان کرمان از لحاظ تولید پسته در ایران و حتی در دنیا از جایگاه مهمی برخوردار است و توانسته انواع زیادی از این محصول را تولید کند‌.بیش از 90 درصد پسته ایران در کرمان تولید می شود.

یکی از بهترین نمونه ها پسته فندقی زرند می باشد که شهرتی ملی دارد و نامی آشنا برای هموطنان است.

در شهر زرند انواع پسته برداشت می شود که یکی از معروفترین آن فندقی می باشد که طعم لذت بخشی دارد. بخش زیادی از شهر زرند به کاشت پسته اختصاص دارد.

زرند جون اب و هوایش مناسب کشت پسته است  لذا مساحت باغها ی پسته گسترش می یابد.شهرت پسته زرند مثل پسته رفسنجان نیست ولی تولید پسته در این شهر زیاد است و سهم خوبی در صادرات پسته دارد.

 

 

عرضه کننده پسته فندقی زرند

کاهش کلسترول خون با پسته

کاهش کلسترول خون با پسته فندقی امروزه بالا رفتن کلسترول پدیده ای عادی به شمار می رود؛زیرا سبک زندگی و برنامه غذایی ما طوری شده که  در معرض انواع مختلفی از بیماریها هستیم.

امروزه ما به دلیل کم تحرکی و مصرف انواع غذاهای چرب باید بیشتر از گذشته به فکر سلامتی خود و خانواده باشیم زیرا خطر در کمین است و می تواند ما را گرفتار خود کند.

نتایج  برخی پژوهش ها نشان می دهد که  تنظیم کلسترول خون با  مصرف پسته ارتباط  دارد. این محصول می تواند  هم پیشگیری کننده و هم درمان کننده این بیماری باشد.

راه حل ساده این کار استفاده از پسته  است که علاوه بر خواص بیشمار، نگرانی شما را بابت افزایش کلسترول از بین می برد و آن را تنظیم می کند ،فقط کافی است به صورت روزانه چند دانه از آن را مصرف کنیم تا ضامن سلامتی ما باشد و با این بیماری ها خداحافظی کنیم.

قیمت خرید پسته فندقی زرندقیمت خرید پسته فندقی زرند

 

از میان انواع مختلف این محصول، خرید پسته فندقی مرسوم ترین آن به شمار می رود که زرند، قطب تولید آن به شمار می رود.

پسته فندقی به دلیل شکل زیبا، طعم عالی و کوچک بودن در هنگام خرید بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.یعنی ما اگر یک کیلو پسته فندقی بخریم برایمان به صرفه تر خواهد بود تا نمونه های مشابه را تهیه کنیم.

پسته فندقی ظاهری سبز دارد که البته لایه رویی آن به شکل قرمز خوش رنگ است که جذابیت این مدل را بیشتر کرده است،شاید به همین دلیل باشد که عمده صادرات پسته کشور از این نوع می باشد.

پسته برای همه سنین مناسب است و خاصیت ضد سرطانی هم دارد.به دلیل خواص زیاد، این محصول را در سبد غذایی خود قرار داده اند؛بی سبب نیست که به آن لقب طلای سبز داده اند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما